fredag 14 maj 2010

Jävla förkylning !

De värsta med förkylning är nog när man tappar luktsinnet , fyfan alltså. När man äter så känner man ju verkligen ingen smak alls, och maten blir totalförstörd. ååh jävla virusskit! När jag kom hem så gjorde jag iordning lite kesella med bär och sojabönor, oså en äggsmörgås men inte fan kände jag va maten jag åt smaka. De blev genast äckligt men var så illa tvungen o få i mig nåt efter passet!

På gymmet ialf så körde jag 4 övningar med rygg och 2 övningar biceps, slängde in 2 övningar med mage också men några lätta sådana.
Efter jag kört rygg så hade jag inte samma energi, därför jag bara körde 2 övningar med biceps. Men hann med 10 minuter på cykeln också.
Om jag mår som jag gör nu - dåligt med andra ord. Så blir de ingen träning imorgon, måste vila då. Vila = växa
Får se hur de blir med utgång också , ja de återstår o se imorgon hur lilla Lindis mår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...