torsdag 27 maj 2010

Utedag

.. tillsammans med min lilla klass och en klass särelever ute på en bondgård
Har haft en rolig dag med dom underbara barnen , dom kan verkligen få en på gott humör. Men jag har frusit som en gris, gör de fortfarande..
Sitter nu o käkar ett mellanmål och slörpar i mig kaffe snart dags o cykla till gymmet. Vet inte vad jag vill köra, antingen rygg eller armar. Fast egentligen så känner jag inte för att träna över huvudtaget . Men va fan jag kör på ändå! va kan gå fel liksom *höhö*

Imorgon bär vi (klassen) av på vår hemliga resa, ska bli mykt spännande o se va lärarna har luskat ut för nåt hemligt ;) Jag ska ialf köpa med mig 2 flaskor cider, Lina ska ha med sig baguette och Madde en ask med vindruvor (?) haha .
Vi åker 8,30 och är bort hela dan / kvällen


Imorse kände jag mig jäkligt duktig, vakna 6,45 tog på mig kläderna klunka i mig proteindrink och kom ut på en 20 minuters morgonrutt.
Hade fortfarande kvar kuddmärkena kvar i ansiktet och ögonen hade jag knappt fått upp men ut kom jag .
Hurtig som fan!

Nä dags och byta om kanske o cykla iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...