lördag 15 maj 2010

Blivit sämre

.. redan när jag sov så svettades jag som en gris
Vakna runt 9 imorse, svettig och tät i näsan. Gick upp fick i mig lite gröt, svettades ännu mer.. Kanske är de febern som börjar komma ? *hoppas inte*
Men som tur är är jag inte speciellt snorig utan de är mest lukt/smaksinnet som har försvunnit, lite lite ont i halsen (svårt att prata) + att jag svettas.
kanske var de träningen igår som gjorde att de blev värre, att kroppen sa ifrån ? hmm
Jaja eh vädret är ju inge vidare , de både blåser och regnar. Tänkte faktiskt jag skulle komma ut senare idag på en promenad bara för att få komma ut. Men får se på de
Var egentligen tänkt jag skulle med Linnea ut idag, men de får jag ju hoppa då. Tråkigt för jag hade sett framemot o få komma ut o festa med henne .Men men en annan dag ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...