måndag 3 maj 2010

Morgon morgon !

De blev en morgonprommis med hela familjen imorse , vilken hurtig familj vi är haha.
Fast mamma och Frans körde sitt eget tempo så körde jag och Kim vårt race, och jävlar va de gick undan. Vi både powerwalkade / jogga och sprang.
Var riktigt skönt o va ute i skogen på morgonen! Känns också gött nu när Kim är med, han pushar en till 110% och man blir ännu mer motiverad :)



Just nu: skola
Efter skolan: Sola

Funderar på om jag ska ha en vilovecka denna veckan , för att sen köra järnet när jag kör igång igen. Men däremot så drar jag till gymmet o bara kör extra tungt med 1 set till 110% , kör nåt som jag tycker är roligt bara.
Blir ju såklart promenader utöver detta , lite fettförbränning :)

1 kommentar:

  1. Va duktig du är! Kul att motivationen är på topp! Fortsätt kämpa!
    Kram Lina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...