torsdag 6 maj 2010

Ben och axlar

fick de bli idag. Holy makaroni vad benen fick köttas rejält idag! Me like
Helt skakis fortfarande orkar knappt stå på mina stackars ben haha. Axlarna samma där, bra kontakt & härligt pump!
Nu har jag fått i mig en ordentligt förbaskad god middag ialf :) Kassler, lite kycklingbitar, zucchini, purjolök (steker alltihop tillsammans) , broccoli, tomat, keso/avokadoröra & kesellaröra. Om ni ändå kunde förstå hur jäkla gott de är de som jag lagar (skryta gillar vi haha) nä men seriöst de är sååååå gott!
Får se om jag sticker o tränar imorgon eller om de blir på Lördag. De är ju som sagt min vilovecka denna vecka så egentligen ska jag bara ta de lugnt , men de klarar ju inte jag av! Måste träna, måste pumpa muskler , that´s It!
Nähä nu ska jag hoppa in i duschen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...