måndag 10 maj 2010

Veckans träning!

V.18

Måndag: Morgonpromenad i skogen 31minuter

Tisdag: Promenad fram & tillbaka från skolan, Gym (styrketräning) och mage

Onsdag: Morgonpromenad 30minuter , promenad till skolan

Torsdag: Gym (styrketräning)

Fredag: Promenad till skolan

Lördag: Gym (styrketräning) & mage

Söndag: Morgonpromenad i skogen 37 minuter

Eftersom de var min vilovecka så har de inte blivit så mykt styrketräning och dom dagarna jag har tränat som jag har skrivit upp kommer jag inte ihåg va jag kört med tanke på att jag körde efter känn , vad jag var mest sugen på att köra. De har blivit några promenader. Skönt de :) !
Men denna veckan kör jag på som vanligt som jag alltid gjort *tummen upp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...