lördag 1 maj 2010

God morgon

Ligger här i soffan o bloggar, rolig manick den här iphonen hihi . Urs vilket trist väder de är ute, var egentligen tänkt jag skulle ut o gå men lär väl blåsa bort .. Så då ligger jag här istället o latar mig.
Igår blev de väl inte riktigt som jag tänkt mig, skulle precis lägga mig o sova så ringer Mackan o tjatar på mig att jag ska med ut o åka med dom i buicken. Ha då va de bara att klä på sig igen o bli upphämtad.. Var la rätt sköj, ganska seg men men.

Fick beställt nya grejer igår :) töjsmycke till öronen 16mm med fjärilar på , hur söta som helst!
Gött sen när jag ska töja 6-8mm , oh pain ! Men lätt värt de
och sen blev sololja + solkräm & eftersvalkande lotion som gör att brännande håller längre. Här ska jag bli brun!
Blir gymmet om en stund, rygg, biceps, ben och mage ska jag köra idag. Blir även en svängom på motionscykeln efteråt.

Imorgon åker vi till Norge :) Eftersom mormor fyller år på måndag så firar vi hennes och min lite smått ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...