söndag 16 maj 2010

härlig morgon

Vaknade helt utvilad trots att jag vaknat mitt i natten av att min näsa runnit nå kopiöst mykt fått gått upp emellan åt.
Gick upp halv 9, fick i mig min proteindrink, kaffe och vitaminer sen ut på en morgonpromenix på 30 minuter. Riktigt gött va de :)
Mätte mig imorse lite varstans på kroppen och fick en chock när jag såg resultaten. Så nu tänkte jag skriva upp hur mykt jag har tappat

Midja: 13/4-09, 76 cm
16/5-10, 69 cm Totalt : 7 cm

Mage (längst ner): 87,5 cm
85,5 cm , och detta bara på knappt 1 månad. Har helt glömt bort att sätta datum men fatta att jag fick en chock när jag såg detta på så kort tid :)

Stuss: 92,5 cm
90 cm. Även detta på knappt 1 månad

Lår (insida): 55,5 cm
53 cm . På knappt 1 månad

Fatta om jag är glad att se detta :D Och jag vet att de kommer bara bli bättre o bättre, om jag fortsätter som jag gör så når jag mitt mål! Åh va jag är glad


Efter promenaden blev de gröt med mosad banan i, linfrö och massa kanel och äpplemos+ 2 ägg & kaffe
Va jätte längesen jag åt äppelmos på gröt, jösses va gött de va :) Vart t om sugen på äppelmos igår kväll men hejda mig o vänta tills idag istället *höhö*

Idag blir de gym , JAAAA :) Ben och ass som ska köttas rejält idag + mage.
Ska köra några övningar som jag såg i tidningen Body igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...