torsdag 13 maj 2010

Börjar bli lite småtrött, kanske tur de eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon. Ska på introduktion, så första dagen på mitt jobb :) Spännande. Börjar 7 - 15.30.

Gymmet förut gick kalasbra, körde bröst, triceps och axlar. Ökade i vikter lite här o där :)
De är så himla gött när man känner att man verkligen presterar på topp o vet med sig att man hela tiden ökar i vikter , mmm love that feeling.
Liggande hantelpress kör jag nu med 13kg, från förra veckan då jag låg mellan 9-11kg . Fan va gött !
Efter styrkepasset körde jag 15minuter cardio, va ett bra tag sen jag körde de så vart änna lite sugen på motionscykeln.
Måste ta tag i de igen o köra cardio efter styrkepass *skärpning*
Ja med andra ord träning är en stor del av mitt liv!

Nej nu ska jag sluta tjöta och få i mig nåt i magen, kesella och en äggsmörgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...