måndag 17 maj 2010

God morgon!

Imorse kom jag ut på en promenix i 30 minuter. Även fast jag inte direkt va så sugen på att gå ut men när jag väl var ute så va de riktigt skönt, och ännu bättre känns de nu efteråt när man vet att man har gjort de *hihi*
Börjar klockan 13 idag då har jag syslöjd och jag tror jag blir klar med studentklänningen idag :) *hoppas* ! Efter skolan sticker jag iväg o solar sen hem o käka middag , vid 17 ska jag iväg på TSS. Avslutning av den kursen , synd att de är sista gången nu. Men jag har lärt mig väääälidgt mykt.


Mina solprodukter :)
1. Sololja
2. Skyddande lotion
3. Återfuktande lotion, förlänger solbrännan efteråt

Detta beställde jag för några veckor sen och först nu blir dom till användning. Jag ska bli brun så är de bara ;)

Träning ikväll , kör bröst och triceps idag blir nog en svängom på antingen cykeln eller bandet också

1 kommentar:

  1. kör du riktigt hård konditionsträning så tycker jag du borde lägga det på ett enskilt pass istället. Att träna kondition samma dag spelar ingen roll men kroppen behöver ändå återhämta sig mellan passen om du kör styrketräningen hårt. detta för att få maximal effekt av både styrketräningen och konditionsträningen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...