söndag 2 maj 2010

Nörge!

Nu har vi precis kommit hem från Norge, har haft de jättetrevligt och ätit sjuhelsikes massa gott o onyttigheter haha. Men va fasen , gött var de ialf :) !
Fick pengar , och de va ju de jag önskade mig så jag är nöjd :) Tänkte att jag sparar ihop nu till en slant så att jag kan fylla i mina tatueringar på armarna, ska prata med Chin på RedRocket när vi ska dit ner den 18e , och höra hur mykt han kan tänka sig att de ska kosta.

Morgonen idag vaknade jag pigg o klarvaken redan runt 7 tiden, och kollade ut o de var sol. Så de var bara att klunka i sig proteindrink och kaffe sen iväg med Frans till Vita Sannar skogen och ta en morgonprommis. De va riktigt jäkla gött o gå i skogen, hade bra fart idag och benen flög fram , joggade lite också så ett + i kanten ;) ! Där blir de definitivt att gå/jogga i fortsättningen ,perfekt för mina ben också.
Nu vill jag att mina töjsmycken och solprodukter ska komma !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...