måndag 10 maj 2010

Måndag

Denna veckan går vi bara halva veckan, till Onsdag. Skönt
Idag har vi förberett allt till projektmässan som är imorgon, gött o veta att man är helt klar med projektarbetet. Sen dom sista timmarna hade jag syslöjd, ååh nu är snart klänningen klar :-) ! Den blir kanon fin, trodde jag aldrig. Men den sitter som en smäck , ska bara finslipas lite här o där sen kan jag använda den wiho!
Jag är den enda på studenten som har en sån klänning *höhö*
Tränat har jag hunnit med idag också, pigg och glad som en lärka hoja jag till gymmet med min bror. Körde bröst, triceps, axlar & mage = kanonpass!
Ökat i vikter , som vanligt ;)
Nytt PB idag (PB = personligt bästa) i triceps med stång bak huvudet , 22kg ! :D Annars brukar jag köra 14, 17 kg. Men jäklar va stolt jag känner mig, dock klarade jag bara 3 reps. Eller bara o bara , de är bra för fan ! hehe
Fick ännu en kommentar idag av en på gymmet, ordförande i AK björnen "Träningen är effektiv , man ser resultat på dig. Fan fler tjejer borde träna som du gör, men dom är så jäkla fega *höhö*" Kul o höra :)


Mat efter träning


Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla på Svenska Hollywoodfruar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...