torsdag 20 maj 2010

Nu är de riktigt varmt

Satte mig ute på altanen men där gick de knappt o sitta, var för varmt! Försöker öva in matte, men de går rent åt helvete! JAG HATAR MATTE!! Geometri, kubikmeter bla bla bla + massa annat onödigt som man inte ens behöver ha reda på. Och jag har prov imorgon, jo hej lycka till.

När jag var ute på promenad imorse så ringer Annelie min chef och säger att jag inte ska på delegation idag, för de mötet var bara för dom som redan gått delegation tidigare o detta var en fortsättning. Så jag ska träffa Annelie imorgon o planera in en ny tid för ett möte.
Åå va jag vill sola nu.. Men nähä då då ska tatueringen stå i vägen för de, ny tatuerad & sola = ingen bra kombination
Blir gymmet senare , kör ben idag. Får ta nåt som inte gör att armarna får arbeta för mykt av.

På Lördag är de Granbacka , och är rätt sugen på att åka dit. Första Rockabillyträff/kväll utomhus , mysigt ställe faktiskt. Och de kommer en hel del bra band som ska spela , ett band från Schweiz kommer dit + många många mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...