tisdag 25 maj 2010

Tisdag

.. och imorgon är vi lediga från skolan. Fy va gött!
Men istället för sovmorgon blir de upp tidigt och hjälpa mamma o städa trappor, sen iväg på min 3e introduktion på Gården från 14.30 - 19,30
Hela denna veckan är fullspäckad när de gäller skolan, på Fredag har våra lärare planerat en hemlig resa för klassen. Tur vi är sån liten klass så dom kunde bjuda med oss på en lite roadtripp ;) 5 stycken blir vi, ser framemot de!
Och sen nästa vecka igen fullspäckad, dagarna kommer bara rusa iväg. Och veckan efter de är de en luuugn vecka, och på Fredag den 11e juni tar vi studenten :D


Gymmet förut gick som alltid kalasbra. När jag väl cykla till AK så vart jag inte så sugen på att träna men så fort jag kom innanför dörren så vände de :) Tänk va en gymlokal kan vända till nåt så positivt *höhö*
Ben, ass och mage blev de idag.
PB (personligt bästa) i knäböj med stång, Benpress , sittande spark (baksida lår) och rumpistompen ;) JAG ÄR SKETANÖJD
Så nu hoppas jag på redig träningsverk imorgon

Nu börjar jag bli sugen på kaffe, dags o sätta på kaffekokarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...