torsdag 28 oktober 2010

Axlar & traps

- Morgonpromenad [X]
- Gymmet á la axlar & traps [X]

Precis fått i mig käk såhär nu på eftermiddan  efter ett härligt gympass och en dusch 
Kyckling, stekt potatis & purjolök, grönsaker och keso. Satt fint i kistan :-)
Imorse kom jag ut i 45 minuter, träningsvärken i benen gör lika ont som de gjorde igår . Tänkte att en promenad kanske kunde göra så att blodcirkulationen gick igång men icke , de va tungt med andra ord. Men ut kom jag och riktigt gött efteråt.

Idag händer de inte speciellt mycket mer, trist väder regn o blåser .
Men ... Frans köpte en pumpa till mig igår hihi , och eftersom de är Halloween till helgen så ska jag göra en halloweenpumpa :-D För första gången i mitt liv ska jag skära och gräva i en poooompa , funnybunny :-) 

Får se hur detta slutar , har ju redan lyckats förstöra pumpan haha 
Skulle lyfta upp den igår och då självklart så lossar skaftet på toppen, bra där Linda. Jag är rätt smart må jag säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...