måndag 25 oktober 2010

TAGGAD!!

Ohja !! Fyfan va gött de ska bli o komma tillbaka i sina rutiner igen :-D I´m soooo happy !
Bara känslan av att komma in på sunkgymmet och köra skiten ur sig själv och prestera till 110 % , love It!
Imorse fick jag ihop 55 minuter på motionscykeln framför Lite Sällskap på datorn :-) Himla bra de där när man kan kolla på TV/datorn samtidigt + att tiden går ju lite snabbare
Sen en efterlängtad frukost á la proteinsmoothie & mitt eget bakade bröd med ägg på

Nu sitter jag i soffan och taggar för fullt för ett pass som blir framsida lår, vader & mage
Övningar jag tänker köra

* Knäböj fri stång
* Utfall 
* Benpress
* Benspark
* Stående vadpress
* Sittande vader
* Crunches med viktplatta 
* Stående sidövning med viktplatta


______________________________________________________________


Nu jävlar nu ska jag pumpa muskler nött så in i .... !
Inte helt omöjligt att de eventuellt blir ett gympass ikväll med min bror. Skoj med lite sällskap också!
Annars isf blir de spinning. Får se vad de blir för nåt, har hela dan på mig o bestämma


 


Nu ska jag ta mig en köpp kaffe och packa ner allt som ska med till gymmet-
Protein, banan, BCAA, träningshandskar, block/penna, gymkort & vattenflaska 

Gymmet here I come ! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...