söndag 31 oktober 2010

Tjejer , muskler?

Igår när jag var ute fick jag en kommentar av en kille som sa såhär "Tränar du lika mycket som du gjorde i somras ? Jag va ju nästan lite rädd för dig med tanke på hur du såg ut .. Tjejer ska inte ha muskler!" 
Då blev jag fan irriterad. Vadå vem har sagt att de enbart är killar som har "lov" att bygga muskler , finns de nån regel som säger att tjejer inte får ha muskler ?!
Kändes på nåt sätt att han såg ner på mig  för att jag tränar som jag gör , de är väl för fan mitt val MITT liv jag bestämmer hur/vad jag vill göra med de. Fine vissa super och mår gött (?) men inte jag , jag är inte samma person som jag var för 2-3 år sen. Då var då , nu är nu! De är väl bara att acceptera att jag tycker inte om att dricka konstant varje helg, bli full och må skit. Visst nån gång ibland går ju bra, men jag har lika roligt utan alkohol som folk har med.
Ja, lite smått irriterad blir jag faktiskt!
Jag väljer att spendera timmar i gymmet för jag mår bra utav de, de är liksom min tid. Så , accept It !
Tur är de då att vi är olika , huja! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...