lördag 9 oktober 2010

Nu är de slut på...

.. svullodagarna! Fyfan fortfarande svullen i magen , usch usch blä bajs no more onyttigheter
Fast kanske lite dumt o säga när de är kalas på Lördag då tjocka släkten kommer, tårtor bakelser o fan´s moster .. Detta blir gööörbra
Näh gäller bara att kontrollera de så de inte blir för mkt av de, men de är så jobbigt för minsta lilla blir min mage svullen. Jäkla meck

Nu på morgonen har jag vart och svettas ordentligt på ett Friskispass, härligt!
Snart ska jag iväg till Linnea så hon får färga mitt hår, utväxten är nåt så sexig , grr haha
Och sen senare under dan sticker jag till my second home = gymmet :-) Rygg & baksida axlar står på tur, yeaaah!

Middag idag blir vitkålsgratäng med tacofärs , och de blir jag såklart som ska laga Mmmhm :-)
Nej nu får jag nog ta tag i de där med disken, måste plocka ur diskmaskinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...