tisdag 5 oktober 2010

Nyfriserad

Yes I am ! Och jag är så jävla supernöjd så ni anar inte :-D Körde på lugg och lite uppklippt, nu är de bara färga håret kvar. Sen är jag ready steady go! *skratt*

Allt börja med att jag följde med mamma och handla på förmiddan. Först handla färska ägg hos våran ägglangare haha, hela 3 stora paket, nu har vi ett tag.
Sen åkte vi in till Mellerud igen, parkerade bilen. Handla mat, gick runt lite o kolla. Åhh då ser jag DROP IN på frisörsalongen, så jag går in beställer en tid, medans vi väntar på att jag hade tid så gick vi och käka lunch ute. Och en timme senare sitter jag där i stolen o blir fin i håret hihi






Resultatet mina vänner  ------>
<-------------

Nöjd :-)



________________________________________________________________
________________________________________________________________

När vi kom hem va de bara att börja med maten - Fiskgratäng med broccoli







Färdigt 
snabbt & enkelt

4 port
  • Pangasius 4 st filéer
  • Broccoli 
  • Morötter
  • 1 chilifrukt
  • 1 vitlöksklyfta
  • 4 dl lättmjölk
  • 3 msk dinkelmjöl
  • 2-3 dl riven ost (11% fett)
  • Körsbärtomater

Lägg fisken i en form tillsammans med morötter och chili. In i ugnen 5 minuter.
Tina broccolin något och krydda eventuellt lite
Värm upp mjölken, häll i mjöl,ost och krydda med paprikapulver, peppar och vitlök, och ev spadet från fisken. Koka upp, rör om och låt sen sjuda ca 5 minuter.
Lägg broccolin över fisken , häll på såsen. In i ugnen på 225 grader i ca 20 minuter.


Huja vilken träningsverk jag har idag helt sanslöst ... har träningsverk i magen t om :-O Shit pommes där brukar de aldrig kännas. Men den nya övningen Monica visade igår gjorde susen! 
Vet inte om de är förkylning på gång, imorse va mitt huvud så tungt och ögonen va svullna halsen ömma näsan sved.. Så ingen promenad imorse, somna istället om o vakna 3 timmar senare. Fortfarande är halsen lite halvsvullen och ögonen trötta. Hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk nu , då jävlar alltså!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...