onsdag 6 oktober 2010

Morgonpromenad & benpass

CHECK [X]

De gick undan på benpasset förut, och PB i knäböj och benpress!

Benpress - 160 kg 6 set * 8 reps 
Knäböj - 80 kg 2 set * 8 reps 

En nöjd Lindis , jajjamänsan :-)


- 160 kg benpress - 






Känner dock att jag kunde presterat bättre och gå tyngre i benpressen, men vågar inte satsa för hårt när man är helt själv på gymmet och ingen som passar upp. 
Funderar också på att lägga till några mer benövningar nästa gång, köra lite som jag gjorde  förr. Nu går jag ju efter ett schema, dels för att variera mig och dels för att chocka kroppen. Men saknar liggande/sittande lårcurl och speciellt benspark som ger en förjävla go kontakt och pump :-) 
next time ...


Fortfarande lite svullen hals men vet ni, när jag kom till gymmet så va liksom halsen som bortglömd alltså inget ont alls. Tänk va gymmet kan göra en bättre *blink blink* (eller så va de bara inbillning)
Men nu har jag fått köpt citron och Te, så ikväll blir de te med honung och citron. Kan ju inte gå o bli sjuk, icke sa nicke 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...