fredag 8 oktober 2010

Fredag!

Kväll...
Klämt i mig en pöse chips och en chokladkaka , och jag är proppmätt .. uäääh no more snacks food idag , nepp! (okej, lite lösgodis också bara för att de stod framför ögonen på mig haha)
Men jag har ju en fridag och de är antingen fredag eller lördag och då får jag faktiskt äta va jag vill också hihi




Personligt bästa , mina små biceps blir starkare. 

Hantelcurl

13 kg - 3 reps PB
11 kg 2 set

Lutande hantelcurl


21:an
(7nere7uppe7hela)
Grymt bra övning för biceps, kör den oftast alltid i slutet av passet
för att pressa ut allt ! Får skitbra kontakt och pump nåt så in i bomben
De går ut på att först köra 7 reps nere, men går endast upp 90 grader, sen kör man 7 reps
uppe alltså från axlarna och stannar vid midjan upp igen, sen 7 reps hela vägen. INGEN VILA !



Nej nu börjar de en film på 1;an.
Nattinatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...