lördag 16 oktober 2010

GOD MORGON!

Nu är Åse, Jörgen och vovsingen Giza här. Dom kom igår på kvällen så blev en del snack om lite allt möjligt :-) Saknat den där åsepåsen 
Nu på morgonen har jag vart ute och gått långpromenad med grisen , riktigt kallt ute -5 grader va  de imorse
Men de va bara att ta på sig riktigt med kläder och knata ut. 

Hm jag funderade på att köra ett corepass idag men jag tror jag hoppar över de eftersom jag inte är riktigt frisk än. Eller jo enligt mig själv har jag vart frisk länge haha, allt för att få träna igen. Men min kropp säger tvärtom, fortfarande lite förkyld och lock i öronen. Så de är väl bäst att vila och inte dra på sig nåt mer jäkelskap 

____________________________________________________





Snart åker jag och mamma till affären och handlar allt som handlas sen är de bara att börja göra iordning allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...