torsdag 14 oktober 2010

BLIR TOKIG!!

Jag blir gaaaaarn ! MÅSTE VILL BEHÖVER TRÄNA & RÖRA PÅ MIG!
Åh crap, jäkla meck varför kan jag inte bara bli frisk och sluta gå på pencillin så jag kan strutta iväg till gymmet och pumpa muskler! Jag vill jag vill jag vill! *tycker synd om mig själv*

Känner mig som en plumsig-tjock-dallrig flodhäst ! SUCK BLÄÄÄÄÄÄÄ
Saken i sig blir ju inte bättre av att de är kalas på Lördag och massa gott kommer ju finnas här ... åååååååååååh

När jag mår som bäst - PÅ GYMMET 
_____________________________________________________________

Nähä jag får väl lägga mig i soffan o glo på TV o  bli ännu fetare över arslet 

2 kommentarer:

  1. Fin kropp du har :) jag ska med börja träna o hoppas på att jag med får en fin kropp för just nu är jag verkligen en flodhäst :O ^^

    SvaraRadera
  2. Förstår din känsla. Känner detsamma :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...