söndag 3 oktober 2010

Frukostmonster!!

De är jag de ;-) Frukost = ♥  *hehe*
Har precis njutit av en dunderfrukost som idag bestod av; kesella blandat med funlight och en skvätt vatten för att dryga ut den så den blir som fil, hallon, nötter och kellogs fullkorn, grovt bröd med ost, skinka och gurka & ägg . 
Tog en sovmorgon idag ,vakna vid halv 11, så de blev en brunch :-)

Blev utgång igår ändå, alltså ingen film. Jag och Linnea bestämde oss för att gå till Wärs där Anders Bagge vart DJ men sina kompanjoner. Men jag va nykter igår vilket känns gött idag, dock är jag lite trött känns nästan som jag är bakfull fast jag inget drack :-P
Tänk va mkt roligt man får va med när man är nykter, se allt folk som super sig klarpacka och beter sig om svin *skratt* Huja .. (pinsamt) 


_____________________________________________________________
 Några suddiga bilder från igår 


Träffa underbara gosiga Sofia :*
  

Kröger och Jari va fint klädda.. 


Nu ska jag slöa i soffan heeeela dan :-) kanske inte i soffan men blir då ialf lugnt.
 Träningsverk i min stackars rygg ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...