fredag 8 oktober 2010

Gymmet á la biceps



NU: Kaffe i mängder , sluka BCAA och kreatin. 
SEN: Gymmet á la biceps & mage



__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Har vart med mamma nu på förmiddan upp till Säffle, käkat lunch ute och bara vart vi två :-)
Blev ett stopp i Mellerud o handla innan vi for hem.
Hihi idag är de Lindis ätardag , yummi !! Ikväll framför tv:n tar jag fram mina älskade chips (ugnsbakade) & marabou digestive.
Åh hade sån beslutsångest när jag stod i affären framför godishyllan, ska jag välja Marabou Cookies cream eller marabou digestive , vela fram och tillbaka flera gånger. Folk trodde väl jag va dum i huvet *skratt*
Men de blev digestive. Okej lite ångrar jag mig nu , men men nästa gång tar jag den andra med mig och går :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...