måndag 11 oktober 2010

öroninflammation

Aaaaaaaaaaajjjjjj !!
Klockan är 0,30 och jag ligger i sängen med en förbannat värk i örat. De går inte o beskriva hur ont de gör
Om jag säger som så att jag vakna efter 2 timmar efter jag lagt mig då kan ni nog fatta va ont jag har... :'(

Allt kom på en o samma gång.
Under dan hade jag vart o jobbat o efter jobbet stack jag o träna, kommer hem duschar o äter. Just då känner jag inte av nåt.
Klockan blir 21 o helt plötsligt får jag lock för örat o näst intill döv på ena örat. Jag vet / känner med en gäng att en inflammtation håller på att bryta ut.
Och självklart hade jag rätt.. Öronbarn som jag är o hart haft öroninflammation sen jag va liten.

Nu ligger jag i sängen svintrött hostar som en idiot förkyld och svettas! Great super. Jäkla skit!! :@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...