fredag 29 oktober 2010

Kattunge

Som rubriken lyder så har jag skaffat mig en pissonge :-D 7 veckor är den nu, om 1-2 veckor hämtar jag den. Som jag ska skämma bort den lille bebisen, min egna lilla kisse. Åh va jag längtar!
Kan inte se riktigt va de är för kön än, men hade tänkt kolla runt lite på tjej/killnamn

Busa med mamma lite

hihi lilla skrutten 

Riktigt mjuk och len i pälsen, lite lurvig så :-) 
Vi var lite menade för varann direkt, h*n la sig på mitt 
bröst vid halsduken, kurra och slicka mig i ansiktet. 
Myste rejält :-) 

________ ________ ________


Har precis fått i mig efter-tränings-mat á la lax, wokade ärter, purjolök & broccoli, gurka och keso
Blev baksida lår, bröst & mage förut , intensivt och superpass :-) 

Ikväll ska jag bara ta de lugnt och glo på TV , kan hända att de slinker ner nåt godis :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...