måndag 18 oktober 2010

Tattoo

Yes box, en nykomling på min kropp minsann! Jag är så nöjd , dra åt sören va snyggt de blev eller kommer bli. Är inte riktigt klar än, har bara gjort konturer och skuggat lite. Ska tillbaka den 10:e november och köra i färgen. Har jag sagt vart?! Jo på min titts , ett stort motiv på hela bröstet. Oooh PAIN! Dra mig ända in i .... jävlar anamma va ont de gjorde på vissa ställen. Går inte o förklara
Bild får ni vänta med, här blir de inget i förväg ..
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge , aiiight ?


Mina nya uggs 
199 :- , billigt och megasöta! 

_________________________________________
_________________________________________________

Linnea va med och såg på när jag fick lida :-) Min lilla pingla ! 
Och en annan sak, Årlandskryss i början av november med henne, Åsa & Roger :-D
Har velat åka på kryssning länge, och nu blir de av med Linnea. Kan inte bli mkt bättre än så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...