tisdag 26 oktober 2010

Strömavbrott

Hurrayy! Eller inte ..
Först vid två idag blev de strömavbrott, låg i soffan och läste BODY-tidningen o helt plötsligt slocknar allt. Trodde först de va nån propp som hade gått men de va icke
Så vi tog bilen upp till köpingen för att handla , men de gick ju inte. Varför? Jo för där va de också strömavbrott och ALLA affärer va stängda. Hysteriska människor som skulle handla mitt på dagen fick bestämt vänta :-P
Lite roligt va de allt, se alla dessa tanter och gubbar som blev hysteriska
Så vi tog oss en lite körtur o vänta på att strömmen skulle komma tillbaka men de gjorde den inte. Så vi åkte hem...
Efter 1 timme kom den tillbaka
Och nu då .. Jo vi har ström men inga TV-kanaler o se på !! Ååååh , jag som ska kolla på Desperate Housewives,
 och Cougar town , satans balle de här går ju inte . Har vart utan TV sen 17 idag

Jaha då släpper vi strömavbrotten och går över till biceps / triceps passet förut :-) Som gick kanooooon 
Kontakt och grymt pump , mmhm me like * Gött mos !

Stående hantelcurl 13kg*5reps, 11kg*2set
Skivstångscurl med Z stång 15kg*1set, 17kg*2set
Bamsecurl * 3 set  11,5 kg (på båda trissor) ---->




Dips * 2 set (hängande fritt, ingen hjälp!)
Liggande tricepspress m stång * 3 set 25 kg
Pushdown med rep i C.C 25 kg *1 set, 20kg *1set, 15kg*1set
Pushdown med bred stång i C.C 35kg*1 set, 40kg*2set


Inga direkt personligt bästa eller höjdarvikter men jag fick skitbra kontakt och pump nåt såpass i mina armar :-)
Fast i hantelcurl börjar jag få mer reps på 13kg hantlarna, synd de inte finns 12:or på gymmet :-P

Nähä om man ska lägga sig på spikmattan en stund
sen får de nog bli ett litet kvällsmål innan jag hoppar i säng , börjar bli hungrig igen (?) Va ju bara en halvtimme sen jag åt !
Blir tokig när jag inte blir riktigt mätt även fast jag äter en riktigt portion med allt viktigt som kroppen behöver, men de visar ju bara att jag har hög förbränning. Så äre määt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...