torsdag 14 oktober 2010

Proteinsmoothie

Gooood morgon!


Woho jag börjar bli bättre :-) Fortfarande lite halvkrasslig i öronen, men jag har inget ont. Istället hör jag fruktansvärt dåligt men samtidigt känslig mot ljud (?) Hur de nu går ihop men så är de. Förkylningen vill inte riktigt släppa heller , men bättre de än o ha ont i öronen, hostar också som en galning
Skulle egentligen ha jobbat idag men fick ringa imorse och säga att jag inte kunde komma. Är bättre jag stannar hemma o blir frisk än smitta ner dom boende

Idag fyller morfar år ! ♥ Ringa och gratta han senare
På lördag är de kalas :-D. Och imorrn kommer Åsepåse, Jyrgen & Giza!

______________________________________________________________

My lovely breakfast
 - Proteinsmoothie, ägg & rågbröd med skinka -

 Detta hade jag i min energibomb

* 1 dl lättmjölk
* 110 gram kesella
* 40 gram frysta blåbär
* 55 gram fryst banan
* 30 gram Whey-100 (choklad)

Mixa ihop allt
NJUUUUT !! 

Provade igår att ha vaniljyoghurt i men de va mkt godare med kesella så de ska jag fortsätta med :-)
Nä nu ska jag lägga mig i sängen o glana på TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...