söndag 17 oktober 2010

Söndag

Då va helgen slut . Fan va fort de går! Nu har Åse , Jörgen & Giza precis åkt
Mycket trevligt igår :-) Massa gott och såååå kul o träffa släkten igen. Jag och Åse satt o kolla igenom gamla bilder på oss när vi va små, huja de va  tider de :-) ♥

Partybrickan jag och mamma gjorde helt själva på lördagmorgonen 
Mmhm I know vi är duktiga! 
Blev detta till käk och mycket annat smått o gott som; 
norsk korv & bröd, kex med olika ostar, bröd, potatissallad mm mm 

Åsepåse öppnar paketet från mig :-) 

GÖTT ! 
Mormors  goa mandeltårta med kräm
FY SÖREN va god den är!

_______________________________________________________________

Var o kollade på en motionscykel för nån dag sen och idag på förmiddan va jag och köpte den :-)
Så nu har jag en cykel också, finemang! Passar ju sketabra om de är dåligt väder och man kan köra cardio inomhus istället, bara sätta sig o trampa på morgonen och kolla på TV samtidigt. Förena nytta med nöjd, oohja!
Lilla Giza följde med på en biltur 


visst är hon söt lilla fisen :-) 
Hon ville absolut inte sitta på golvet och i baksätet kunde hon inte sitta heller för de låg cykeln 
Varmt och bekvämt brevid mig istället 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...