söndag 24 oktober 2010

Utgång!

Som sagt igår blev de utgång för mig. Vilket inte händer alltför ofta, 2 månader sen sist.
Efter jobbet va de bara att skynda sig hem , eller ja mamma va snäll o hämta mig för de spöregna sen göra sig iordning för att dra till Linnea :-)

Jennypenny & Utter

Vi spela Rockband 
Ja va fasen hette vi nu igen?! Issa kom på nåt .. eh ..
Only boobies tror jag vi hette haha

Blixten som gör att man blir likblek i fejjan nice

Linnea! 


Sen drog vi vidare på en annan fest efter många
om och men

________________________________________________

Fick ett sms imorse av göllet Linnea, så senare idag sticker jag till min sockerpulla och kollar på film och käkar gött. Mys 

På Måndag drar jag igång igen, gymmet & cardio :-) Fyfasiken va gütt! Känner på mig att jag gått upp lite varstans , huja inte bra inte bra!! Skärpning nu för fan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...