lördag 30 oktober 2010

Springtur

.. tog mig en löptur nu på kvällen
Kände efter allt chokladätande ur godis skålen så kände jag mig verkligen äcklad så fick ut bara UT :-) Var skittaggad så de va bara att byta om, snöra på sig skorna i med pluggarna i öronen och sätta på musiken.
Benen bara flög fram och kände energin ända ut i fingertopparna hihi
25 minuter fick jag ihop, riktigt stolt över mig själv :-) Brukar ju vanligtvis inte springa pga mina benhinnor men kände inte av nånting och ska nog fortsätta med de här ialf 2 ggr i veckan. Lugnt och försiktigt!
Mörkt som natten va de på vägen jag sprang, såg absolut ingenting kände mig så fri helt underbart :-)

Ikväll? Har blivit tillfrågad om jag vill med ut, kanske jag ska så jag får nåt o göra. Inge sköj o bara sitta hemma. Men nyktert blir de !


Nu ska en svettig Lindis hoppa in i duschen och sen göra sig iordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...