torsdag 28 oktober 2010

POOMPAA!

Yes mam!
De va ju riktigt kul :-) Kände mig som en 7 åring som fick bolla fram idéer och skära och gräva i pumpan
Tog mig en hel timme innan jag blev färdig, och medans jag satt där slank de ner lite choklad *oops* Men de är jag värd hihi 
Jag gjorde ialf ett fint arbete, *klapp på axeln* (stolt Lindis) 


- min pumpa -
Dock kom munnen lite för långt ner 
Vilket gör att ljuset syns men what the hell den skrämmer nog iväg ungarna *skratt* 
Nej skoja , plingar de på dörren ska dom allt få sig lite godis!

Pumpakärnorna som fanns i pumpan gröpte jag ur och sköljde ,
sen tar jag och rostar dom i stekpannan 

___________________________________________________
_____________________________________________



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...