tisdag 21 juni 2011

- 1kg

God morgon :)


Se på fan, ställde mig imorse på den där fyrkantiga saken inne i badrummet.. Hur ofta händer det nu för tiden att jag ställer mig på den? Typ aldrig, så då tänkte jag förut "äh jag ställer mig på den lite för nyfikenheten skull" 
Jag går inte på någon diet utan kör mitt egna lilla race, och det går ju bra som ni kanske hör :-) 

56,8kg ligger jag på nu, -1kg sen förra veckan. Fast å andra sidan vill jag inte gå efter några förbannade siffror heller eftersom jag inte vill komma tillbaka i gamla spår igen. Det sättet jag kör nu på med kost och träning passar mig skitbra, inga krav utan bara köra som jag själv vill :-) 

Satan i gatan vilken grotesk träningsvärk jag har i min rygg, vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont bara av att jag vände mig om, och det känns lite i benen också efter back-intervallerna. Så idag hoppar jag min morgonpromenad, får se om jag tar mig ut på nånting ikväll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...