onsdag 8 juni 2011

Frukost

Gó morron 

Min morgon startade jag med en morgonjogg på 38 minuter varav 5 minuter promenad.
Jag var lagom svettig när jag kom hem, eller nä jag var dysvett .. Men va skönt det var, dom första metrarna tog emot då mina ben inte villa trycka på ordentligt (har jävulskt träningsvärk i baksida lår) men sen flöt det på bra :-)

- Davosgröt - 

Davosgröt gör man genom att blanda 1 dl gryn (havregryn, rågflingor, müsli tex) med 2 dl yoghurt, smaksatt eller naturell. Låt stå i kylen någon timme, men helst över natten med plastfolie över
Klar att ätas kall med valfria tillbehör. 

Min version gjorde jag såhär: 

• 1 dl fiberhavregryn
• 1 dl naturell yoghurt
• ½ dl kesella 
• ½ dl frysta bär 
• Nötter & russin 
• ½ päron 
• En skvätt funlight Wildberry

Mumsmums :-) 


Sitter och slappar lite innan jag ska iväg till gymmet och köra bröst, axlar & mage 
I eftermiddag ska jag jobba från 14-22 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...