måndag 13 juni 2011

Grenträning

Tillsammans med grabbarna. Idag gick det bättre än förra, klarade av att gå längre med "väskorna" och välte däcket 7 gånger , bära säck var kanske lite bökigare men det gick :-)
Får iväg igen under veckan och träna mer.
Börjar mer och mer fundera på om jag ska tävla på Kanal Yran eller inte, jag är jäkligt sugen.
Goa blåmärken som börjar smyga sig fram på utsidan av låret och även på underarmen.

Lindis imorse innan promenaden 

Höll på att jävlas med min dator imorse, fick ringa Toshiba kundservice och sen återställa allt, hela datorn. Så nu hoppas jag att mina bilder o all musik och massa annat finns kvar på skivan + min telefon som jag la in det på. Så inte det krånglar för mig sen bara.. 

Ska cykla iväg till campingen ikväll och köra Friskis & Svettis :-) Tror det är ett slött pass idag, bas så det brukar inte vara några större ansträngningar men jag masar mig dit ändå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...