torsdag 23 juni 2011

Ny beställning

Gó morron gó morron :-) 

Vet inte vad som hänt med mig, jag sover för tusan till 8 nu för tiden :-O 
Inte likt mig haha , jag som brukar hoppa upp ur sängen redan vid 6 ... 
Men det är allt skönt det med och sova lite längre! 


Skulle ha gått promenad innan frullen men vart så jäkla hungrig så jag skippade den. Ska väl snart ge mig ut, antingen jogga eller promenad. 
Får ladda mp3:n med lite ny musik, får se om det funkar med dom låtarna jag har för på mobilen ville dom inte spelas upp.
Får nog upp till köpingen senare och kolla efter hörlurar, handla lite, kanske förbi systemet också.

Order beställd
Tänk va lätt det är egentligen, bara ett enkelt knapptryck så har man helt plötsligt handlat för flera 100 :-P 
Men jag fick iaf beställt nytt protein, BCAA och gainer. 






Nä jag får väl börja göra mig iordning för nu ska jag ut :-) Sugen som fään på att springa, hm .. springa .. gå .. springa. .. Får fundera. 

Hejsvejs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...