torsdag 9 juni 2011

Hemma

.. efter jobbet 

Vilken dag - flummiga folk jag jobbat med, helt crazy! :-) Såna dagar gillar vi.
Nästan så att jag inte ville åka hem från jobbet, hade så himla roligt!

Men nu ligger jag här i sängen och småtittar lite på "Du är vad du äter" ,  min "kesellaglass" står i frysen o gottar sig. Hur enkelt som helst, proteinrikt och jättegott - kesella med funlight Widlberry, blanda ihop, låt stå i kylen kanske 1 timme , blanda i frysta hallon - Whola klart!



Imorgon kommer jag starta dagen med en tur på min cykel, därefter ska jag jobba 8,30-15,30. Sen åker jag, mamma & Kim till Hamrane Kaffestuga och firar Kimmelimmen :-) Gymmet på kvällen är det tänkt också, kanske får sällskap av Seb, om han får sig tid att sticka iväg. Då ska han visa mig ett jävulskt magpass, får se om det så illa som han säger hehe


Tänk att det kan vara så gott - nybakat bröd med smör & ost. 
Det ska mycket till för att slå detta ställe, himmelskt gott :-)


Nu ska jag titta till min kesella, tjingeling! 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...