söndag 26 juni 2011

Paus

Här var de livat ;-)
Herregud jag har en hel del jobb framöver , ingen vila ingen ro här e de full rulle som gäller.
Fast ska ringa chefen imorgon och prata om mina timmar i juli , dom är rätt höga!! Räknade ihop 227 timmar i bara juli, för mycket med andra ord. Man ska i vanliga fall ligga på 164 om jag inte är ute o cyklar.
Kan skapa problem med facket + att jag vill ju inte jobba gratis i sommar, hell no!

Springtur efter jobbet
Satt på jobbet och längtade efter en springtur , och så blev det. En 40 minuters runda 
Har fått en riktig dille på springa, älskar det :-) Benen bara flyger iväg juu

Bloggen är inte den roligaste nu, inga bilder, ingenting.. Men har mycket annat för mig än bara bloggen just nu :-)

Bjuder på en underbart fin låt , lyssna!! 
Han friade till hans tjej som var en helt vanlig tjej, men
som en dag råkade ut för en allvarlig bilolycka som nu har 
hjärnskador pga detta .. Låten är till henne


Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...