torsdag 16 juni 2011

Joggingrunda

Fick sluta jobbet tidigare idag så var hemma strax efter 14.
När jag kom hem drog jag i mig en celsius och mitt röda lilla piller för lite extra energi, en runda på 23 minuter.
Jösses vilket spratt i benen jag fick dom bara flög iväg :-)
Ville springa mer men hemma väntade maten och ska iväg på Handledarkurs om en stund, och ikväll när den är slut blir det gymmet med Sebastian, armar & mage ska få sitt :-)

Segt och veta att kursen är så jäkla länge, från 16,45-20,30 .... dööööööh långtråkigt, har svårt att sitta stilla så länge , lär väl få träsmak i röven.
Imorgon är det Fredag och det innebär en dag närmare Lördag och då är det Metaltown som gäller :-D !
Harling kommer antagligen sova här på Fredag , och kanske att jag ska ut till Kuserud och träna grenträning med grabbarna :-)


Nej fan nu måste jag nog lägga på ett kål och fixa iordning mig , tjingeling pling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...