tisdag 7 juni 2011

GOO MORRON

Vilken natt .... Sikket sketväder
Vaknade vid 3 av att det small och blixtra och regna utav bara helvete , jag var skiträdd. Det lös upp i hela rummet, och det värsta av allt var att allt kom på en o samma gång, alltså det blixtra och åskade på samma gång, huset skakade, buhuu ... Enzo var rädd han också , kom smygande upp i sängen och vi låg där och myste :-)

Sen ringde klockan 6,30 , jag gick upp och kollade ut. Det var sol men svart på himlen så vågade inte chansa att gå ut på en promenad, satte mig istället och trampade i 45 minuter på min cykel. Gjorde några plankor efteråt , 3*60 sek.

- frukost - 
Naturell yoghurt med proteinpulver - skogsbär,
en skvätt funlight , frysta bär, nötter & 1 ägg 

Har beslutat att avsluta min diet, jag känner inte för att gå på någon diet längre. Dels för att jag inte mår särskilt bra utav det då det är mest massa krav och så fort man äter något "fel" så känns allt förstört och man känner sig misslyckad. Jag vill inte ha det så , utan vill hitta en balans i mitt liv där jag kan äta vad jag vill när jag vill , alltså få äta av allt men inte alltid. 
Men jag kommer såklart fortsätta med att tänka på hur jag äter, att få i mig tillräckligt med protein, kolhydrater och fett. Kommer inte räkna kalorier , då detta var ett stort problem för mig förr och vill inte hamna i samma ruta igen. 

Träningen förblir densamma, kör kardio som vanligt både på morgonen och efter styrkepasset. Tycker inte detta är nå problem utan jag mår bra av det, så jag kör på :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...