måndag 20 juni 2011

Intervallpass

Det blev ingen gympa med tanterna, jag stack ut och körde back-intervaller istället :-) Blev sugen på att flåsas rejält!
Det blev ett riktigt svettigt och minst sagt flåååsigt intervallpass. Efter att ha somnat på soffan, vaknade jag upp en halvtimme senare, slörpa i mig lite kaffe sen drog jag ut.
- Uppvärmning: jogga 10min
- Back-intervaller: 11st upp och ner, 70-95%
- 2min vila
- Back-intervaller: 5st ruscha upp, jogga ner 50-100%
- Total intervalltid = 15min + 2min vila
- Avslutning: jogga 10min
= Total tid = 35 minuter

Jävlar va gött det var :-) Helt sjukt vilken fart jag hade i mina ben. Genomsnittspulsen låg på 170, och högsta puls kom jag upp i 199 !!!

En svettig jävel :)

Kan tycka det är lite kul och se ibland hur mycket man förbränner på vissa aktiviteter, och räknar man ihop allt jag har tränat idag har jag förbränt omkring 1200kcal
Det har vart en aktiv dag kan man säga :-) Nu sitter jag med gött samvete i soffan och dricker min Cola Zero 
Min nya drog :-P Måste ha min kära dricka (vill inte ens veta hur mycket jag dricker på en vecka) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...