söndag 12 juni 2011

Nöjd & svettig

Tog mig upp på min motionscykel efter lite slappande i soffan, kollade in vad som gick på TV:n och matcha in ett bra program och samtidigt trampa på i 65 minuter och 623 kcal förbrände jag. Nöjd och dyngsur av massa härligt svett, mmm va gött !
Så nu står min kesella i frysen och göttar sig som snart väntar på att få ätas upp tillsammans med lite Paulúns kanelflingor & en sked jordnötssmör :-) 

Får helt enkelt strunta i promenaden idag, har verkligen en jävulsk träningsvärk i hela kroppen. Jag orkar ju knappt för sören resa mig upp ur soffan. 
Laddar upp inför morgondagen som kommer bjuda på massa träning :-) Jag klagar inte! Eventuellt ska jag ut till Kuseruds Gård med Bäck och träna grenträning, och Friskis & Svettis har börjar köra gympa på Vita sannars camping, det får man ju inte missa :-) 


Nu ska jag ta min lilla proteinbomb och kolla på Pippi på rymmen :-) Sen hoppa in i dsuchen
Ikväll ska jag & mamma mysa till det med tacos , så vi får förbi affären och handla senare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...