torsdag 9 juni 2011

Bra tajming

Imorse sov jag länge för o vara mig, jo enda till 7,30 :-) Som ni kanske vet vid det här laget att jag är en riktigt morgonmänniska och kan lätt gå upp halv 6 om det är så, men idag tog jag faktiskt chansen och sov lite längre och dessutom vila från träningen och morgonpromenad.
Bra tajming så sej - skitväder ute, åskar, blixtrar och spöregnar. Sitta-inne-väder, behöver-inte-ha-dåligt-samvete-väder :-)

- älskade frukost -

Längtade redan igår kväll efter frukosten *skratt* Varför? 
Jo rostat bröd med ägg!! Åååh himmel va gött :-)
Ni har väl hört; ät frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en tiggare *höhö*

Naturell yoghurt & kesella 
Frysta hallon & en skvätt funlight Wildberry
Nötter & lin/psylliumfrön
Rostat bröd, kesella & ägg


Hade först tänkt köra lite hemmaträning men efter många om och men och med en grotesk träningsvärk i axlar, tuttar och låren hoppar jag nog det. Kroppen behöver vila, även om man själv vill köra på och behöver det så behöver även kroppen i sig återhämtning :-)
Det är nåt jag måste lyssna på bättre - vila.


I eftermiddag ska jag iväg och jobba från 14,15-20.
Imorgon fyller Kimmelimmen 19år , så ska fira honom lite efter jag jobbat klart. Och på Lördag om det blir som planerat ska jag träffa Linnea & Harling , käka nåt gött och dricka lite kanske. .?

Har också bokat tid för en handledarutbildning den 16 juni, så nu jävlar ska det köras bil. Tuta och köra enda fram till det jag ska på intensivkurs.


Nähä om man ska ta och göra iordning matlåda till jöbbet, har handlat massa gott som jag ska pryda min mat med. Äääälskar och handla mat, speciellt nyttig och góe mat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...