fredag 17 juni 2011

Tagga

Säg gomorron gomorron :-)

Idag är det en bra dag känner jag på mig, även fast det är skitväder ute så är jag på bra humör :-)
Kan det vara nåt med att det är Lördag imorgon?! Bästa victoria kommer hit ikväll, eventuellt träna senare också.

Vad fan ska jag tagga till då? 
Jo en joggingrunda såklart :-) Blev så jäkla peppad igår när jag sprang och jag t om längtade efter det när jag låg i sängen imorse haha
Helt sjukt egentligen, men så himla härligt när man väl kommer ut och ännu bättre känns det efteråt :-)
Det bara regnar o regnar, men det struntar jag i jag ska ut ändå. Ska bara låta frukosten smälta lite innan jag och mina ben tar oss ut.

Håller på o ladda ner massor med musik till imorgon så ska bränna skivor sen med bra lötar :-)
Får förbi systemet idag också och handla lite , blir inte så mycket. Måste ju tänka på att det förstör så otroligt mycket med min träning + att jag ska tävla om bara några veckor .. fan va dåligt planerat egentligen :-P
Jaja, kul ska det bli iaf :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...