onsdag 15 juni 2011

Slutkörd

Helsike vilket axelpass tillsammans med Sebastian. Varenda lilla muskelfiber i axeln fick verkligen jobba idag :-)
Det blev ett väldigt långt pass på 1 timme o 50 minuter :-P Hade tänkt köra intervaller på bandet efteråt men jag var verkligen helt slut i hela kroppen så jag tog min proteindrink sen cyklade jag hem.
När jag kom hem tryckte jag i mig en kycklingpatte tillsammans med bulgur och sallad. Hungrig som en varg!

Här snackar vi axlar ;-) 


Nu kommer jag inte riktigt ihåg alla övningar men ska försöka rabbla upp dom i hjärnan så ska jag skriva ner dom sen :-) 
Ska iväg till Jenny senare och färga håret, måste förbi Apoteket också och köpa bra-ha-grejer till min jävulska mage som ska vara jobbig hela tiden. Den blir uppblåst o krampar, herregud det är krig där inne. 

- strong is the new skinny! -

Imorgon kör jag en förmiddagstur på jobbet från 7-15, sen klockan 16,45-20,30 ska jag och mamma på handledarkurs. Får se om det blir nåt gym på kvällen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...