tisdag 14 juni 2011

Träningsvärk á la Britta

Den kombon är inte o leka med. Fortfarande träningsvärk i magen sen magpasset med Sebastian, ont i mina lår efter gårdagens träning i Kuserud - blå,lila, gult , rött = feting blåmärke, träningsvärk i ryggen på det också ..
Känner mig som Britta på 90 år, stel och ont i kroppen :-P Fast på ett bra sätt :-)

Så har beslutat att vila idag från gymmet, tänkte istället köra lite hemmaträning, dans kanske? Ja det ger sig. Min tanke först var ju att sticka ut och åka inlines,men inget väder alls för det. Ruggigt och regnar lite ute



Har blivit helt tokig i Paulúns kanelflingor , sååå goda :-)
Frukosten idag bestod av; 
Kesella utspädd med lite mjölk & vatten för att få bra konsistens tillsammans med funlight Wildberry, ½ clementin, nötter, lin/psylliumfrön, flingor & ägg

Måttbandet åkte fram
Nu var det längesen jag mätte mig , så jag tog fram måttbandet imorse och skulle se bara för skoj skull om något hade hänt med min kropp sen jag slutade med diet.
Och av min stora förvåning hade jag krympt både runt midjan och det tjockaste partiet runt magen + ökat 0,5 cm runt biceps i spänt läge
Midja:  - 1-1,5 cm
Mage (tjockast): 1,5 cm
Biceps: + 0,5 cm

Blev så chockad när jag såg vart måttbandet stannade, trodde först inte mina ögon. Fick t om mäta två gånger :-P
Har jag minskat runt magen, trodde jag aldrig hehe. Efter all jäkla slit under dom månaderna jag gick på diet hände inte ett skit, men nu när jag slutat gå efter schema, inga krav eller just bara få äta vad jag vill när jag vill så har det hänt grejer :-)
Stor klapp på axeln, den lilla filuren på min axel säger "bra jobbat Lindis, fan va duktig du är!" *skratt*

I eftermiddag ska jag iväg och jobba från 14,30-21,30
Imorgon - Jenny ska få färga mitt hår, och sen till gymmet och köra ett axelpass med Sebastian
Torsdag - Jobba förmiddag och hela eftermiddagen ska jag och mamma på handledarkurs 
Fredag - Eventuellt till Kuseruds Gård och träna & fixa allt till  Lördag 
Lördag -  METALTOWN !! :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...