söndag 12 juni 2011

Söndag förmiddag

Efter väldigt många om och men så gick jag ut ändå. 
Det var fest på motorgården som några hade anordnat , men ska jag vara ärlig så var det rätt trist. Dålig musik, och jag mest satt på en stol och tittade när alla andra dansade till dunka-dunka-musik :-P Men mitt sällskap var ju såklart bäst och träffade mycket trevligt folk. Men just stället var inget för mig, så när klockan var runt halv 1 traskade jag hem. Gick förbi Fontana Pizzera ,där var det full rulle med trubadur och så såg jag mamma & Birgitta igenom fönstret så jag tänkte "hö där är ju mamma, jag går in!" :-P Där blev jag kvar tills det stängde. 


Rosévin med sprite zero för mig på kvällen
Kändes som jag drack o drack men inte fan kände jag av nåt för det..
Så med andra ord, städad Lindis som inte mår dåligt idag :-) 

Men jag vaknade 10,35 !! Hääärrreguud, det blev länge det :-P 
Sitter och käkar en sen frukost - 

Gröt med nötter i , rostat grovt bröd med isbergssallad,
pastrami o ost & ägg 


Ska ut och gå en promenad med mamma senare, ska försöka få med henne på en långpromenad. Det är ju fint väder så man får passa på nu när det vart sånt skitväder :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...