lördag 11 juni 2011



Sovmorgon 
Efter att ha sovit dåligt inatt, massa tjöt i bakgrunden vilket gör att jag inte kan somna. Har jättesvårt och sova när jag hör massa annat, det räcker med pyttelite ljud eller att nån viskar jag vaknar med en gång och har oftast svårt att somna om. Så jag somna strax efter 1 inatt, och hade först tänkt ge mig ut på en promenad på morgonen men jag stängde av klockan och sov istället till halv 9. Skönt :-)
Dessutom, vaknade titt som tätt av träningsvärk i magen! Helt sjukt, det var längesen. Men jag klagar inte, oh no , det är en härlig känsla :-)

Gymmet strax 
Ska iväg och köra veckans sista pass, känner att jag har bra med energi att köra hela kittet - rygg, biceps & triceps & intervaller på bandet (har saknat mina intervaller :-) ) Och om fortfarande energin finns efter det så hoppar jag nog på crossen en stund.Sugen på att dra mig ut och springa också ! Åhhåå härliga energi :-)


Ikväll ska jag träffa Linnea & Harling. Mest sugen är jag på en mysig hemmakväll med gott , kolla på nån film och kanske sova över hos Harling :-) Men får se vad min sockerpulla Linnea säger, hon är väl mest sugen på att dricka (som vanligt) haha .. ;-P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...